Süni

süni-330px

Galéria

Csoportunk harmadik nevelési évét kezdte együtt. Az egykor bizonytalan léptű kiscsoportosok mostanra ügyes nagycsoportosokká váltak. 20 fős csoportunkban továbbra is a fiúk vannak túlnyomó többségben, de a lányok ezt kicsit sem bánják.

Szeretünk együtt lenni, erre igyekszünk minél több lehetőséget teremteni. A közösen megélt élményeink, az óvodán belül és kívül szervezett programjaink, a kirándulások, séták, Múzeum-, és Állatkert látogatások erősítik közösségünket, szorosabbra fonják a kötődéseket gyerekek, felnőttek, szülők és pedagógusok között egyaránt. Mindennapjainkra a játék, a mozgás, az alkotás a jellemző. Az iskolai életre való felkészülésünkben az élményeken keresztül szerzett tapasztalatok, a már jól működő, és az életkorhoz valamint egyéni képességekhez folyamatosan igazodó szokás-, és szabályrendszerünk segítenek bennünket. A játék, a játékos tevékenységek, együtt tevékenykedések, együtt gondolkodások átszövik a mindennapjainkat.

Nálunk a mesét a Mesetündér hozza, és a hangok a szívünkben laknak. A játék mindig tanít valami újat, ha jól figyelünk, iskolába mehetünk maholnap. Ha kedvünk tartja, sütit sütünk, de
salátát is szívesen készítünk. Asztalt ügyesen terítünk, és már majdnem tudjuk, melyik a jobb kezünk. Kertészkedünk, gondoskodunk, mindennel takarékoskodunk. Vigyázunk a könyveinkre, ezer mesénk lakik benne. Tornázunk és mókázunk, minden várat megmászunk.
Ha elfáradunk, leheverünk, és csak felhőt nézegetünk. S ha kipihentük mind magunk, új kalandra indulunk. Túl a hegyen, túl a völgyön, egy égszínkék tengeröblön, tengeröböl zöld szigetén, Magonc fácskák árnyas tövén, sok mesével, szeretettel, ragyogó okos szemekkel, ott várnak a Sünikék.